سخن روز /
دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
1403/02/09

به گزارش پات، آقای دکتر نوری زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی به همراه مهندس آوان مدیر و قاسمی رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی استان با دکتر فصاحت سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران دیدار کردند.

در این دیدار در خصوص مباحث اقتصادی و طرح های بازرگانی و اشتغالزایی تشکلهای تعاون روستایی استان خراسان رضوی بحث و تبادل نظر شد.

دکتر فصاحت بر اصل برنامه ریزی عملیاتی در امور اقتصادی و برنامه های بازرگانی در شبکه تعاون روستایی تاکید نمود و اذعان داشت: هفت راهبرد را در این خصوص تعریف نموده ایم که به شبکه تعاون روستایی ابلاغ خواهد شد تا با همکاری معاونت ها و دست اندرکاران امور اقتصادی استانداریهای عملیاتی گردد.

 دکتر نوری زاده نیز از این دیدگاه سرپرست سازمان مرکزی در امور اقتصادی و بازرگانی ابراز خرسندی نموده و ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: ما اعتقاد دادیم که شبکه تعاون روستایی یک ظرفیت بی بدیل در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد روستا و جامعه است که استانداری خراسان رضوی آماده هرگونه همکاری با این شبکه مردمی است.

 در انتهای این دیدار هر دو طرف بر تامین و تخصیص اعتبار موردنیاز برای اجرای طرح های شاخص اقتصادی که توسط مدیریت تعاون روستایی استان خراسان رضوی پیگیری می شود، تاکید نمودند.

تعداد مشاهده خبر368 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal