سخن روز /
جلسه کمیته فنی و شورای برنامه ریزی معاونین
1401/02/28
روابط عمومی تعاون روستایی استان گلستان از برگزاری جلسه کمیته فنی و شورای برنامه ریزی معاونین این سازمان خبر داد.

هفتمین جلسه کمیته فنی و شورای برنامه ریزی معاونین این سازمان امروز صبح با حضور مدیر، معاونین فنی و بازرگانی، اداری و مالی، نظام بهره برداری، جانشین معاونت فنی و بازرگانی، روسای ستادی و مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان با اهم موضوعات کلی هر بخش در محل دفتر مدیریت سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی گلستان؛
در این جلسه گزارش جامع و کامل در خصوص خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی، تامین و توزیع نهاده های کشاورزی و دامی، تعیین تکلیف تعاونی های غیرفعال و نیمه فعال، ساماندهی مجامع، تشکیل اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف کشاورزی و... از جانب معاونان و روسای ستادی تعاون روستایی استان ارائه شد.

در ادامه صالح المومنین مدیر تعاون روستایی استان گلستان، پای کاربودن نیروها در بحث خرید محصولات و تنظیم بازار، پیگیری ساماندهی مجامع و حسابرسی تعاونیهای زیرمجموعه، پیگیری مسائل و مشکلات کشت قراردادی برنج در حوزه نظام بهره برداری، توزیع هوشمند کالاهای اساسی و همچنین نظارت در امورات جاری اتحادیه های استانی و شهرستانی را مورد تاکید قرار داد.

مدیر تعاون روستایی گلستان در پایان این جلسه با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" نامگذاری شده است، گفت: برای محقق شدن شعار سال وظیفه سنگینی بر دوش ماست و باید کارکنان با همت و جدیت بیشتری امور را به پیش ببرند.

شنبه 24 اردیبهشت 1401
تعداد مشاهده خبر5 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت