سخن روز /
برگزاری مراسم تکریم و معارفه اعضا هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
1401/07/20
مراسم تکریم و معارفه اعضا هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران روزگذشته با حضور نیکبخت مدیر عامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی، عرفانیان مشاور وزیر جهاد کشاورزی و رئیس مجامع شرکتها، حجت الاسلام والمسلمین قبادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، معاونین و مدیران، مدیران عامل اتحادیه‌ها، تشکل‌های بخش کشاورزی و نظام صنفی برگزار شد.

به گزارش پات، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین قبادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر بزرگوار و تولد امام صادق به اوصاف پیامبر اکرم (ص) پرداخت و افزود: حضرت محمد (ص)، الگو و اسوهٔ همه ابعاد زندگی ما هستند که شامل ابعاد زندگی، حکومتی، سیاسی، اجتماعی، حکومتی و... می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید رفتارهای پیامبر (ص) را سرلوحه رفتار و الگوی زندگی و کاری خود قرار دهیم گفت: رفتار ایشان و برخوردشان با افراد جامعه به ویژه تهیدستان و رفتارشان با خانواده، افراد پیرامونشان و اصحابشان بسیار حسنه بود. زیرا از این طریق، بسیاری از مشکلاتی که وجود دارد ازبین می‌روند.


⬅️در ادامه این مراسم عرفانیان مشاور وزیر و رئیس مجامع شرکتهای وزارت جهادکشاورزی در سخنان خود از تمامی عزیزانی که در خانواده بزرگ سازمان تعاون روستایی ایران مشغول به فعالیت هستند، تشکر کرد و ادامه داد: در روزگاری که متأسفانه همیشه خبرهای بد می‌شنویم از مجموعه‌ای که در سال‌های اخیر، فراز و نشیب‌هایی را طی کرده است این همه انرژی مثبت دریافت می‌کنم و در آن همدلی و صمیمیت وجود دارد و همه این‌ها به برکت وجود مدیر لایقی است.

⬅️عرفانیان تصریح کرد: به دلیل فراز و نشیب‌های بخش خصوصی در این سال‌ها، تیم مدیریتی باید انرژی مضاعفی بگذارند تا بتوانند به نقطه مطلوبی برسند تا کارهای توسعه‌ای و ارتقاء سیستم انجام شود و متأسفانه، سازمان با چالش‌های جدی روبروست که امیدوارم با توانمندی این تیم، همه مشکلات برطرف شود؛ زیرا هنوز دلسوزانی وجود دارند که نام و توانمندی‌های آن‌ها می‌تواند سازمانی را متحول کند.

⬅️در ادامه محمدعلی نیکبخت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان در باب حضور نیروهای فعال در این سازمان، گفت: از لحظه‌ای که در سازمان مرکزی تعاون روستایی ورود پیدا کردم، شناختی داشتم که انصافاً نیروهای شایسته، لایق، مدیر، توانمند و متخصصی در سازمان و تشکل‌ها وجود دارد.

⬅️مدیر عامل سازمان با تشکر از فعالیت‌ها و زحمات دوران تصدی هیات مدیره قدیم و آرزوی موفقیت برای آنان، از اعضا جدید هیات مدیره درخواست کرد تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود سازمان را تقویت کنند.

⬅️وی در معارفه اعضای جدید هیات مدیره این سازمان اذعان کرد: این افراد از نظر علمی و هم اجرایی تخصص زیادی دارند.

⬅️نیکبخت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته وحدت، گفت: تقاضای بنده از تمامی مدیران سازمان این است که بین خودمان فاصله نگذاریم. زیرا این فرصت طلایی است و زود می‌گذرد و بدانیم که سازمان می‌تواند فرصت بالقوه و بی بدیلی داشته و نقش آفرین باشد که این موضوع در همگرایی و بدون هیچ گونه فاصله‌ای محقق خواهد شد.

⬅️وی با تاکید بر اینکه باید از حواشی فاصله بگیریم و تلاش کنیم تا سازمان را به جایگاه اصلی خودش در بخش کشاورزی برسانیم، تصریح کرد: با توجه به همراهی و همکاری که با بنده دارید، در زمان بسیار کوتاه می‌توانیم سازمان را برجسته کنیم و در کرسی خودش در وزارت جهادکشاورزی قرار دهیم و ان شاءالله به جایی برسد که در تصمیمات گرفته شده در وزارت جهاد و کشاورزی برای بهره برداران و تولیدکنندگان و تشکل‌ها و بخش کشاورزی، سازمان مرکزی روستایی نقش آفرین و صاحب نظر باشد و بتوانیم به وزارت جهاد کشاورزی کمک کنیم و منشأ تحول بزرگ در بخش کشاورزی باشیم.

⬅️وی در ادامه گفت: باید به سمتی پیش برویم که برنامه ریزی‌ها و مدیریت ما و وقتی که می‌گذاریم در جهت توانمندسازی تشکل‌ها باشند و به حدی برسد که وزارتخانه، هم از نظر صداقت و هم از لحاظ توانمندی، به ما اطمینان پیدا کند.

⬅️وی تصریح کرد: بسیاری از وظایف روی دوش خود وزارتخانه است و باید به سمتی پیش رفت که این وظایف به صاحبان اصلی‌اش که تشکل‌ها هستند، واگذار شوند؛ بنابراین، باید این حرکت را شروع کنیم و همه باید همفکر باشیم و هرگز نباید از قدرتمندی تشکل‌ها بترسیم. زیرا تشکل و انجمن قدرتمند باعث قدرتمندی سازمان و وزارتخانه می‌شود.

⬅️گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از سوی رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی، نماینده ولی فقیه و مشاور وزیر از خدمات هومان

لیاقتی و عباسعلی ارفع تقدیر و مسئولیت اعضاء جدید هیات مدیره به آقایان منوچهر توسلی، عبدالرضا مسلمی و غلامرضا هادربادی ابلاغ شد.

‍ @taavon_roostaiee

http://Www.Corc.ir

https://agritak.ir/tavon_rosta

https://iGap.net/tavon_rosta

https://eitaa.com/joinchat/3738239176C4d7adb963f
تعداد مشاهده خبر4390 بار
تصاویر مرتبط

  • برگزاری مراسم تکریم و معارفه اعضا هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران _0
  • برگزاری مراسم تکریم و معارفه اعضا هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران _0
  • برگزاری مراسم تکریم و معارفه اعضا هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران _0

RatingTitle
:3 :4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal