سخن روز /
تأمین به‌موقع نهاده‌های کشاورزی باکیفیت و دسترسی آسان بهره‌برداران ضروری است
1401/09/09
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، نشست بررسی مسائل و مشکلات توزیع کودهای شیمیایی شبکه تعاون روستایی با حضور راه انجام معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان، حجت الاسلام ولی الله مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین، رسولی مدیر شرکت خدمات حمایتی استان، معاون استان و روسای ادارات ستادی و روسای ادارات تعاون روستایی شهرستان قزوین، تاکستان و بوئین زهرا و مدیران عامل اتحادیه های شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان ها در سالن جلسات مدیریت تعاون روستایی استان قزوین برگزار شد.
رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین در این جلسه یکی از مهمترین وظایف شبکه تعاون روستایی را خدمات رسانی به قشر محروم روستایی عنوان کرد و گفت: تامین و توزیع نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان با قیمت مناسب و شرایط بهتر یکی از ویژگی‌های شبکه تعاون روستایی است.
این مسئول در ادامه با تاکید بر تأمین به‌موقع نهاده‌های کشاورزی باکیفیت و دسترسی آسان بهره‌برداران، خواستار رفع مشکلات و چالش های توزیع نهاده ها شد.
راه انجام معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان هم در این جلسه بر توزیع کود با کیفیت تاکید کرد و گفت: با تحویل به موقع نهاده ها به کشاورز، در هنگام برداشت به میزان مطلوبی از تولید خواهیم رسید.
وی ادامه داد: این کودها با قیمت یارانه‌ای از سوی کارگزاران بخش خصوصی و تعاونی‌ها با صدور حواله الکترونیکی در سامانه پایش مواد کودی برای کشاورزان تخصیص داده می‌شود.
رسولی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین هم در این جلسه بیان کرد: خوشبختانه مشکلی از نظر تامین و ذخیره کود در استان قزوین وجود ندارد و سامانه‌های پایش کود، پهنه بندی و توزیع باعث پیشبرد توزیع کود در استان شده است.

تعداد مشاهده خبر687 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal